Saturday, December 4, 2010

Gubahan Bakul Hantaran


Selamat petang semua. Hari ni nak update mengenai hantaran pertunangan. Adik saya minta tolong untuk hias bakul hantaran dia. So saya ok jer. saya mmg suka buat gubahan barang hantaran ni. Masa saya bertunang dan kawin dulu pun saya yang mengubah semua barang hantaran saya.

So kepada sesiapa yang berminat boleh la contact saya(email or chat box). Budget dan design terpulang kepada kemampuan anda. Saya akan tunaikan mengikut permintaan anda.

Sila la menjamu mata :)

















1 comments:

Anonymous

thanks along. nanti utk kawin bole minta tlg lg. dia buat jab jer, balik keje da siap. tp klu xde hero2 ganggu lg cepat kot siap.
aik napa x amek gamba yg ada hantaran skali. ini dalam bilik guee..nampak lak baju2 tuh-adik

Post a Comment