Friday, August 12, 2011

Wedding Guest Book (Quilling)


Masa untuk kraftangan pula..

Asik2 buat kek dengan biskut jer, jemu juga saya ;)

Semalam setelkan baju yang nak kena jahit silang pangkah, tggl sehelai je lagi belum jahit.

Alhamdulillah,,takla rasa banyak benda belum siap..

Padahal ada banyak lagi kerja yang menanti saya..

Harapnya saya berjaya siapkan kerja2 yang diamanahkan kepada saya dengan jayanya..

Moga2 begitulah hendaknya..Amin..

Kali ni saya dalam mode quilling pula.

Dah lama tak gulung2 kertas warna warni tu.

Ada pula permintaan dari bakal pengantin untuk mendeco

Wedding Guest Booknya..

Moga tuan punya badan berpuas hati hendaknya

dengan hasil kerja saya ni :D




Pasangan burung itu sungguh comel....



Taman bunga yang ceria..



Wedding Guest Book

3 comments:

Anonymous

leh order x?brp hrga eh

Kak Ila

salam boleh jer order. kalo design mcm kat atas ni RM60. lain design lain harganya.

Unknown

Akk saya nk tempah untuk buat wedding guest book bole x ?

Post a Comment