Thursday, August 18, 2011

Percubaan membuat Blueberry Cheese Tart


Alhamdulillah sudah 18 hari kita berpuasa..

Pejam celik pejam celik tak lama lagi umat islam akan menyambut Hari Raya.

Anak-anak kecil la yang gembira menanti hari lebaran.

Termasuk la anak-anak saya :)


Sempena hari jadi mama saya hari ini 18/8 saya buat blueberry cheese tart
dan kek gula hangus.

Cadangnya saya nak buat cupcake tapi tak jadi pula.
Sebab teringat yang mama tak suka makan kek yang ada krim.
So saya buat la kek yang mama saya suka makan.

Blueberry cheese tart pula untuk di ngap oleh adik2 dan anak2 saya.
Danish memang suka cheese tart ni, termasuk la saya.

Alhamdulillah, menjadi blueberry cheese tart saya.

Saya budak baru belajar,
kurang sana sini.

Next time saya akan buat dengan lebih baik lagi.
Caiyok untuk diri saya!!




Untuk dimakanmasa berbuka nanti.



nak tunjuk saiz cheese tart tu :)



0 comments:

Post a Comment