Tuesday, October 4, 2011

Time for Beading


Assalammualaikum wbt..

Sudah lama rasanya saya tidak berekspresi dengan manik2 dan batu2 kristal.

Bukan tak mahu buat tapi tak ada idea dan stok batu batan banyak yang sudah habis :)

Nak berkarya juga memerlukan mood.

Bila mood sudah datang baru la seronok nak berkarya.

Saya baru restock manik2,batu kristal dan batu2 yang seangkatan dengannya .

Kali ni saya beli barang2 yang perlu je. Agak rambang mata ye bila membeli beads ni.

Saya tabahkan hati agar tidak terlebih belanja, bawa duit pun ngam2 je ;))

Maka inilah hasilnya

>


>


>


>

Saya suka warna biru.




Kombinasi batu akek dan kristal.
Charmnya agak besar.




Batu akek dan kristal.
Charmnya agak kecil untuk yang ini.




Teknik ini agak rumit sedikit.
Tapi saya suka mengayamnya.


0 comments:

Post a Comment