Sunday, November 20, 2011

Veil / Layah Pengantin

Assalammualaikum wbt. Lama saya tidak mengupdate blog. Alhamdulillah minggu ini saya berkesempatan untuk duduk di depan pc. Ini kerana selama lebih kurang sebulan kami sekeluarga membuat persiapan perkahwinan adik perempuan saya.


Sempena majlis perkahwinan adik saya, kami sekeluarga bekerjasama melakukan yang terbaik untuk menjayakannya.

Masing-masing memainkan peranan yang telah dipertanggungjawabkan.


Antara tugas yang dipertanggungjawabkan kepada saya adalah menjahit layah pengantin.



Veil/ Layah pengantin yang saya jahit sendiri untuk dipakai oleh adik perempuan saya sempena majlis perkahwinannya pada 12/11/2011.









** Sekiranya berminat, anda dialu2kan untuk membuat tempahan.

1 comments:

Anonymous

tq tqvm..@mama

Post a Comment