Thursday, June 30, 2011

Chocolate Chip Cookies

Assalammualaikum wbt.

Wah...pejam celik pejam celik sudah bulan 7.
Lagi sebulan umat islam nak sambut bulan Ramadhan.
Kalau diikutkan 1/8 dijangka umat islam mula berpuasa.
Gembira saya untuk menyambut bulan Ramadhan, bulan yang mulia ini.

Memandangkan tidak lama lagi kita akan mula berpuasa saya sudah mula
praktis buat biskut raya.
Bahan-bahan untuk buat biskut pun ada di rumah maka saya pun mulakan operasi.
Anak-anak bujang saya pun sibuk nak tengok ibunya buat biskut.
Siap tanya "Ibu, macam mana ibu buat cookies ni? apa ibu letak?"
pot pet pot pet Abang Hairi ni ;)
"Nanti dah siap ibu panggil abang hairi dengan danish ye".
Kalau boleh anak2 bujang tu nak tolong. Tidak la saya bagi..hehe..



Ok sudah siap..

Anak2 jom makan :)

0 comments:

Post a Comment