Tuesday, July 26, 2011

Tukar angin

Assalammualaikum wbt

Kalau pengunjung Haila perasan sejak akhir2 ni saya banyak posting mengenai masakan.

Saya harap anda semua ok. Sebab saya dalam mood masak memasak.

Mencuba resepi baru. Try buat kek dan biskut.

Alhamdulillah, kebanyakan resepi yang saya ambil di internet kebanyakannya menjadi.

So saya share la mana2 resepi yang ok dan menjadi bila saya buat.

Kraf pun ada juga...

Sekarang blog Haila lebih kepada hobi saya :)

Lepas ni saya harus siapkan jahitan baju raya saya.

Maksud saya jahit silang pangkah kat lengan baju dan bawah baju tu.

Klau ada masa saya nak jahit manik sikit kat baju raya.

Itu pun kalau ada masa la :)

Akhir kata untuk entry kali ini

Saya ucapkan

Semoga Ramadan kali ini penuh makna buat saya dan anda semua.

Perbanyakkan amalan baik di bulan puasa dan bulan2 seterusnya :)



0 comments:

Post a Comment